De grote plas over - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu De grote plas over - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

De grote plas over

Door: kevintimmermans

Blijf op de hoogte en volg Kevin

20 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Zondagochtend 7 uur, de wekker gaat en moet eigenlijk uit bed, maar ben nog lui. Half 8 eruit en half 9 weggereden van huis. Laatste keer dat ik Geldrop (voorlopig) zie en nu op weg naar Schiphol. De vlucht vertrok keurig op tijd en ik had het geluk dat het vliegtuig maar halfvol zat waardoor ik 2 zitplaatsen had. Eerste keer dat ik buiten Europa reis en ook nog eens alleen dus zoals sommigen zouden zeggen word ik nu echt volwassen;). Waren mooi halfuurtje eerder in Curacao en de huisbaas stond mij al keurig op te wachten. Uiteraard begon het volop te regenen toen ik de aankomsthal uit kwam dus waande me toch weer in Nederland. Was klein halfuurtje rijden naar het huis en werd al meteen door de andere huisgenoten begroet. Na de snelle kennismaking werd ik naar de kamer gebracht. Kamer is redelijk klein, maar dat wist ik al, en heeft direct uitzicht op zee. Nadat ik mijn spullen gedropt had ben ik weer terug naar de groep gegaan en zo was de nacht pas net begonnen. Ben mee geweest naar een super vet strandfeest en lag uiteindelijk om 2 uur te slapen. Helaas werd ik om 4 uur al weer wakker waardoor ik behoorlijk moe aan de dag begon. Heb vandaag boodschappen gedaan en rustig aangedaan om te wennen aan de warmte (het is echt ontzettend vochtig en benauwd). Dat was het voor nu, ga dalijk nog even relaxen en dan vroeg naar bed. Binnenkort komen er meer foto's en ik hou jullie op de hoogte

  • 21 Juni 2011 - 07:48

    Bob:

    32 graden....lucky bastardo :P Hoop snel meer nieuws van je te horen Kevin, have fun!

  • 21 Juni 2011 - 09:35

    Tante Lilian :

    Hoi Kevin Hopelijk heb je nu wat beter geslapen is natuurlijk even wennen aan al de nieuwe geluiden in en om je kamer maar dat went zo.
    Dus je hebt je eerste strandfeestje al gehad wel kicken natuurlijk zo op dat strand? We kijken al weer uit naar je verdere verhalen.
    Groetjes Tante Lilian en natuurlijk Ome Frans

  • 21 Juni 2011 - 12:44

    Mam:

    Ha Kevin Goedemorgen en al beter geslapen? en een strandfeestje gehad valt ook niet mee ha ha. Groetjes en een dikke kus Mam en Pap

  • 21 Juni 2011 - 19:55

    Wieza:

    Ha Kevin, we hebben je site toegevoegd aan de favorieten want natuurlijk gaan we je volgen. Have fun!
    Groetjes Wieza en John

  • 23 Juni 2011 - 14:47

    Esther:

    Veel plezier neefje! Ga met je plezier je verhalen lezen en natuurlijk foto's bekijken :)! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bon Bini Curacao

..

Recente Reisverslagen:

11 December 2011

Nog maar een maandje!!

07 November 2011

En weer een maandje voorbij

15 Oktober 2011

De familie zou komen, was er en is weer vertokken

03 Oktober 2011

We zijn over de helft!

12 September 2011

Weer een teken van leven
Kevin

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 36832

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken Zuid-Amerika en Oceanië

19 Juni 2011 - 12 Januari 2012

Bon Bini Curacao

Landen bezocht: