Alweer bijna 1 week voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu Alweer bijna 1 week voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 1 week voorbij

Door: kevintimmermans

Blijf op de hoogte en volg Kevin

25 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo alweer het 2e reisverslag. Na de eerste dagen gewend te hebben aan de warmte is er nu toch redelijk mee te leven. Gelukkig een ventilator op de kamer waardoor je toch enigszins een koel briesje in je gezicht hebt. Dinsdag ook voor het eerst naar Mambo Beach geweest, dat is echt een prachtig wit strand met allemaal van die overdekte bedden met klamboe's eromheen. Super mooi en gezellig en een hotspot voor BN'ers. Heb mijn eerste ook al gezien, namelijk Michel Vorm (keeper FC Uterecht en 2e keeper Nederlands elftal voor de niet-voetballers;)). Woensdag voor het eerst naar het casino geweest met het hele huis en mooi 50 dollar gewonnen (kunnen we weer 3 avondjes uitgaan). Vrijdag zijn we voor het eerst naar de lokale strandjes gegaan (heb daar nog geen foto's van want die moet ik nog krijgen), maar was echt super mooi. We gingen met 5 gasten en we hadden de strandjes echt voor onszelf. Ook voor het eerst wezen rotsduiken (van +/- 10 meter) en dat was ook echt gaaf. Het is hier ook mooi qua dieren, je ziet hier zoveel lopen dat zie je in een gemiddelde dierentuin niet eens. Leguanen, pelikanen, tropische vogels, roofvogels, hagedissen heb ik al gezien. Verder helaas ook echt veel muggen, maarja heb nu goede antimuggenspul gekocht dus daar heb ik steeds minder last van. Nu lekker rustig weekendje en dan maandag afspraak bij het Hyatt om kennis te maken, ben benieuwd. Oh ja, heb wat foto's van het studentenhuis gemaakt zodat je beetje een indruk kan krijgen hoe ik woon. Houd jullie op de hoogte

• 25 Juni 2011 - 17:33

Mam:

Hoi Kevin,
    Je hebt al vanalles gedaan en mooie weer kunnen we hier niet zeggen (alleen maar regen).
    Geniet ervan volgende week is het lui leventje voorbij en dan is het werken geblazen. Groetjes Mam en Pap en dikke kus.

• 25 Juni 2011 - 22:44

Tante Lilian:

Nou Kevin ziet er allemaal niet slecht uit is zo wel 6mnd. uit te houden alvast succes voor volgende week.
    Tante Lilian en Ome Frans

• 27 Juni 2011 - 03:22

Maud:

Heee Kefke!
    PFff, living in paradise is het niet ;). Ga je ook nog een keertje werken of blijft het bij stappen en op het strand liggen? Nee, het lijkt me heerlijk. Geniet ervan en succes als je dadelijk weer 5 dagen in de week moet werken..
    Liefs, Maud

• 27 Juni 2011 - 09:36

Rachelle En Martijn:

hooi kevin
    zo te horen gaat alles wel goed.
    je kamer ziet er toch verder prima uit.
    en al een hoop mensen leren kennen nou succes als je begint met werken en we blijven je volgen. gr rachelle en martijn

• 28 Juni 2011 - 18:04

Denise:

Heey kev!!

Leuk zeg je reisverslagen! En t huis ziet er ook goed uit toch! Ja je moet het er toch maar mee doen dus voor zo ver te zien op je fotos ziet het er prima uit. Bedankt voor t zonnetje deze dagen die hebt verstuurd haha! Gisteren en vandaag rond de 28+ graden gehad en nu hebben we een nood weer alarm, oftewel nederlandse begrippen voor een onweer bui, regen en hagel. Lang leve nederland. Geniet van je rustig weekendje! En voor komende week veel succes!

Dikke kus x

• 01 Juli 2011 - 22:02

Brian:

jooo kev wel rlx dat rots duiken :P zou ik ook wel willen doen. heb nog foto's van sandvoort op mijn hyves gezet en wat filmpjes als je die wilt zien. was zo fcking verbrand dat ik er nu nog last van heb :P hoop dat je het naar je zin hebt en ik spreek je nog wel.

ltrz.

• 07 Juli 2011 - 22:09

TJ:

Yo Kevin,

Hoe waren de eerste werkweken? Lijkt mij behoorlijk vervelend om in die hitte te moeten werken. Hier lekker vakantie!

Gr

• 09 Juli 2011 - 12:35

Thomas, Oscar & Bram:

Yoo Kevin,

Ziet er vet uit man! Bevalt t werk een bietje? Ik hoor graag van je.

Groeten uit t (minstens net zo zonnige?) Andalusie.