En weer een maandje voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu En weer een maandje voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

En weer een maandje voorbij

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

07 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor, weer een nieuw verslag. Na het bezoek van de familie was het toch wel weer even wennen om het dagelijks leven weer op te pakken (die vakantie beviel me prima). Nadat ik zaterdagmiddag de dames had afgezet ben ik 's avonds naar het Oktoberfest in Willemstad geweest. Is niet zoals de bekendere Duitse variant, maar was zeer gezellig. Daarna begon het "gewone leven weer", heb aantal dagen gewerkt en ben ook weer begonnen met voetballen. De vakantie beviel me zo goed dat ik die week ook meteen een ticket en hotelverblijf voor 3 dagen naar Aruba heb geboekt. Uiteraard verblijf ik daar ook in het Hyatt (voor een zeer leuke prijs) en heb ik mooi even de mogelijkheid om een klasgenootje daar op te zoeken. Ga met nog 3 anderen dus dat gaat zeker een weekendje worden om niet te vergeten en heb er nu al zin in! Die vrijdag zijn we ook met het hele huis naar een optreden van Guus Meeuwis geweest wat weer echte Brabantse gezelligheid was. Hij heeft tegenwoordig wel een apart kapsel zonder zijn beroemde krullen. Dat weekend mooi weer vrij dus aantal strandjes bezocht en ook weer een schoolverslag geschreven.

Maandag begon de dag weer goed, aangezien ik in het weekend net de auto een controle beurt had laten geven door de verhuurder en toch een lekke band had. Dit was alweer de 3e in 4 maandjes tijd dus denk dat ik hier meer lekke banden verzamel dan in de ret van mijn leven. Nadat ik de band had verwisseld en laten maken ben ik voor het eerst naar de bioscoop geweest. Die was boven verwachting aangezien ik het gevoel had dat ik bij de Pathé in Eindhoven binnenliep. Het was supermodern en onze film, de 3 musketiers, was in 3-D. Deze week ook weer rustig aangedaan, wel gewerkt en getraind, tot vrijdagavond. Naar een feestje van Vato Gonzalez (bekende DJ) geweest en het weer eens vroeg gemaakt:P. Het laatste weekend van oktober had ik een bedrijvenvoetbaltoernooi van het Hyatt en was zeer gezellig. Eerste dag hadden we al onze wedstrijden gewonnen en was er een gezellige BBQ na afloop. Zondag hadden we helaas de finales verloren waardoor we uiteindlijk toch beetje teleurgesteld naar huis toe gingen. Maar heb gezellig weekendje gehad met collega's en heb weer "nieuwe vrienden" gemaakt.

Heb afgelopen week ook weer de nodige leuke en minder leuke dingen meegemaakt. Woensdagavond hadden we een feestje en stonden Frank en Andy Schleck ineens dronken naast ons (profwielrenners die hier zijn voor de Amstel Gold Race). Dat zijn echt schrale mannetjes zeg, weet dat ik niet de breedste ben, maar zij zijn gewoon nog de helft van mij. Verder heb ik afgelopen vrijdag tegen het nationaal elftal gevoetbald van Curacao. Hadden wel met 4-1 verloren, maar persoonlijk ging het me goed af. Misschien dat ik maar hier moet blijven en lekker een paar interlands moet voetballen:P. Afgelopen week had ik op het werk ook weer eens een uitdaging, mocht de hele week met de evenementen managers meelopen om te zien wat zij allemaal doen. Dit was zeer leerzaam en omdat ik het zo leuk vond kreeg ik meteen een nieuwe opdracht. Gisteren vond er een bruiloft plaats in het hotel en die moest ik gaan managen. Ik was verantwoordelijk voor het hele gebeuren en personeel kwam ook aan mij vragen wat er moest gebeuren. Uiteraard hield de eigenlijke manager mij wel in de gaten, maar het liep echt perfect. Heb echt de hele dag genoten en alle complimenten met dank in ontvangst genomen. Enige minpuntje aan die dag was dat toen ik 's avonds thuiskwam er eten uit de koelkast gestolen bleek te zijn. Was jammer, maarja niet zo'n hele hoge kostenpost tot vanmorgen. Bleek dat er weer iemand op bezoek is geweest en weer de koelkasten heeft leeggehaald. Vervelende is dat er ook uit de auto's spullen zijn gehaald (gelukkig niet die van mij) dus de beveiliging wordt weer aangescherpt. Maak jullie geen zorgen ik red me wel, maar leuk is anders. Vandaag weer eens dagje vrij en denk dat ik vanavond de kermis maar eens ga bezoeken. Benieuwd hoe dat is. Ayoo vanuit de Antillen

P.s. er is nu ook een filmpje online over het hotel. Kom zelf ook nog een keertje voorbij, maar als je beetje beeld wilt krijgen van het hotel dan moet je maar even de onderstaande link openen.

http://www.youtube.com/watch?v=d9UYixsBRUk

  • 07 November 2011 - 20:39

    Tante Lilian:

    Ja Kevin je ziet Tante Lilian is WEER de eerste met reageren.
    Toch weer heel wat mee gemaakt de afgelopen weken. Het filmpje heb ik en Ome Frans al bekeken was heel leuk. Ja en niet met jullie mam en mij naar de bioscoop gaan he op Mamco Beach en nu ook nog een kermis?
    Ik hoorde dat de bomen die staan langs het water bij Punda bij de brug hele mooie stammen hebben moet je maar eens kijken daar hebben wij bijna tegen aan gestaan maar niet gezien. Balen van de inbraak uit je ijskast maar gelukkig niet uit je auto maar daar is ook niet veel uit te halen.
    Nou groetjes en tot hoors maar weer.
    Tante Lilian

  • 07 November 2011 - 23:12

    Mam:

    Je hebt al weer veel gedaan sinds wij weg zijn, het was inderdaad een super tijd. En nu weer werken (en genieten) en alweer een reisje geboekt naar Aruba wat heb je het slecht ha ha. Geniet ervan maar dat zal je zeker doen. Groetjes uit een koude Geldrop want de winter is in aantocht wat zul jij moeten wennen in het koude kikkerland. Een dikke kus Pap en Mam xx

  • 09 November 2011 - 19:03

    Oma En Opa:

    je reisverslag gelezen het gaat goed met je en de tijd schiet voorbij bij ons gaat alles goed afgelopen maandag gekeurd voor mijn rijbewijs volgens de arts is alles goed .groetjes uit geldrop en tot ziens.

  • 05 December 2011 - 18:38

    OPA EERSEL :

    Zo Kevin daar ben ik weer eens.Heb gelezen dat uit je koelkast de gehele voorraad is weg gehaald. Ik zou als ik jou was een muizenklem in de koelkast zetten. Misschien als ze iets willen pakken dat ze dan in de klem komen, zodat je kunt zien wie het gedaan heeft. Ook vernam ik dat je een groot feest moet engageren en managen. Dat is leuk voor je en zeker als ze je in de werksfeer moeten bij houden en beoordelen. Doe maar goed je best en laat je altijd door hogere machten bijstaan, zodat het werk dan vanzelf goed wordt gedaan.
    Ben je weer aan het voetballen, gaat dat weer goed. Ik las in de krant dat Geldrop kampioen kan en wil worden, maar dan moeten ze eerst EFC voorbij, want zij staan nog steeds bovenaan. EMK doet het niet zo goed meer en zakt steeds verder naar beneden, dat wordt wel beter als jij maar weer eens meedoet nietwaar??Zo Kevin, ga je weer verlaten en wens je heel veel leef- werk en leer-plezier. Tot een volgende keer. OPA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bon Bini Curacao

..

Recente Reisverslagen:

11 December 2011

Nog maar een maandje!!

07 November 2011

En weer een maandje voorbij

15 Oktober 2011

De familie zou komen, was er en is weer vertokken

03 Oktober 2011

We zijn over de helft!

12 September 2011

Weer een teken van leven
Kevin

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 36821

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken Zuid-Amerika en Oceanië

19 Juni 2011 - 12 Januari 2012

Bon Bini Curacao

Landen bezocht: