We zijn over de helft! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu We zijn over de helft! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

We zijn over de helft!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

03 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo nog even een berichtje voordat de familie uit Nederland overkomt. Veel gewerkt de afgelopen tijd zodat ik mooi 9 van de 11 dagen vrij ben als moeders en tante lilian komen. Ben er helemaal klaar voor.

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties. Is leuk dat iedereen beetje up-to-date blijft en toch ziet wat ik allemaal meemaak.
Heb natuurlijk de afgelopen 3 weken ook weer de nodige dingen meegemaakt dus bij deze een nieuw verslag! Zo heb ik 3 weken geleden een boottocht langs de kust gemaakt en ben daardoor voor het eerst echt verbrand (tja dat krijg je als je 1.5 uur onverwachts op een bootje gaat zonder je in te smeren). Was erg mooi om te zien en toen heb ik pas gezien hoe azuurblauw het water hier wel niet is (je kan zeker 10 meter diep kijken). Verder heb ik weer een aantal strandjes bezocht en geluierd als het werk dat toestond. Ook ben ik weer fanatiek aan het voetballen en dat gaat ook lekker (mijn enkelband is gelukkig helemaal hersteld en merk dat de conditie nog redelijk op peil blijft). Heb vorige week zondag ook voor het eerst de Christoffelberg beklommen (hoogste punt van Curacao) wat nog moeilijker was dan gedacht. En als je dan even van het uitzicht aan het genieten bent en dan even naar links kijkt sta je in een keer oog in oog met je General Manager. Even gezellig gepraat en toen scheidden onze wegen weer.

Verder heb ik ook nog serieuze dingen gedaan. Heb een avondje gepokerd en mooi 250 gulden gewonnen (ongeveer 100 euro) dus dat was mooi meegenomen. Verder gaat het op mijn werk ook lekker. Heb deze week een evaluatie dus dan krijg ik eindelijk schriftelijk iets, maar krijg continue positieve feedback dus daar maak ik me ook echt geen zorgen om. Verder is het aftellen begonnen aangezien mam en tante lilian er over een goeie 36 uur al zijn. Dit was het weer even voor nu, maar ik beloof dat het volgende bericht er sneller zal komen. Ayoo voor nu en we houden contact!

  • 04 Oktober 2011 - 07:23

    Tante Lilian:

    Ha die Kevin,

    Nou de koffer is bijna gepakt jullie mam en ik zijn er bijna klaar voor en we gaan er een fijne tijd van maken mede door de sponsering van opa en oma Groetjes en voor ons na een lange vlucht tot morgen Tante LILIAN

  • 04 Oktober 2011 - 08:56

    Mam:

    Hoi Kevin, Vlug nog een berichtje,ben druk bezig hopelijk krijg ik alles mee want het was wel een waslijst dat je op gegeven hebt maar ik zal de voetbalschoenen maar niet vergeten, nou tot morgen heb er heel veel zin in en vooral om jou te zien, we maken er een fijne tijd van met zijn drietjes.
    Gr Mam xx

  • 04 Oktober 2011 - 10:54

    Ingrid:

    Hoi Kevin

    Klinkt weer erg prima. Ben wel jaloers als ik die mooie strandjes zie. En ik weet dat het in het echt met een beetje zon alleen maar mooier is. Zondag jullie mams verjaardag gevierd. Jullie pap had zelfs een sarah gemaakt. Ja ja...
    Zorg goed voor die 2 onschuldige vrouwen tussen al die sjansende, met billen schuddende donkere mannen...
    Veel plezier.

    Groetjes Ingrid

  • 05 Oktober 2011 - 10:39

    Oma En Opa:

    De helft zit er op als de andere helft ook zo goed verloopt dan kun je te vreden zijn.Zo als verslag aan geeft gaat het goed met je .op moment zitten de dames in het vliegtuig op weg naar je toe ontvang ze hartelijk de komende dagen ,laat nog van je horen op skyp tot ziens groetjes oma en opa.

  • 11 Oktober 2011 - 18:55

    Johanna Verhagen:

    Heey Kevin,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Heb eindelijk 's de tijd genomen om je site te bekijken. Wat een beleving voor jou en fijn dat je het zo naar je zin hebt.

    Je doet 't goed hoor, Kanjer.

    Xjes en groetjes uit R'kerk van Johanna en John

  • 11 Oktober 2011 - 21:22

    Margit En Pim:

    Ha die Kevin. Allereerst van Harte Proficiat met je 21e verjaardag. We hebben je verslagen gelezen en zien wel dat je het geweldig naar de zin hebt. We hopen dat je een fijne verjaardag hebt en dat je veel plezier hebt (gehad) met je moeder en tante.
    De foto's laten in ieder geval zien dat de dames het naar de zin hebben.
    Groetjes en voor het vervolg wensen we je nog een fijne tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bon Bini Curacao

..

Recente Reisverslagen:

11 December 2011

Nog maar een maandje!!

07 November 2011

En weer een maandje voorbij

15 Oktober 2011

De familie zou komen, was er en is weer vertokken

03 Oktober 2011

We zijn over de helft!

12 September 2011

Weer een teken van leven
Kevin

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 36809

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken Zuid-Amerika en Oceanië

19 Juni 2011 - 12 Januari 2012

Bon Bini Curacao

Landen bezocht: