Weer een teken van leven - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu Weer een teken van leven - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

Weer een teken van leven

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

12 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Nederland. Weer even een teken van leven uit Curacao. Na een aantal drukke weken waarin ik inmiddels ben begonnen als Front Desk Agent (receptie medewerker) heb ik nu even tijd gevonden om jullie een update te geven van mijn avontuur hier. In de afgelopen maand is er weer veel gebeurd zowel op het werk als daarbuiten. Heb dus een nieuwe functie en heb ook te horen gekregen dat ik vanaf 17 oktober cross training krijg in de evenementen en accounting afdelingen van ongeveer 3 weken per afdeling. Verder heb ik intussen ook al heel veel positieve reacties gehad van zowel gasten als collega's/managers. Ben al 2 keer speciaal genoemd op TripAdvisor (voor degene die niet weten wat dat is, dat is de website om recensies te lezen over hotels/restaurants etc. wereldwijd). Dat was al speciall, laat staan dat ik ook nog eens 2 comment cards heb ontvangen waarin ik persoonlijk werd bedankt. Super tof en ook goed voor mijn stage aangezien mijn stagebegeleiders die reacties ook hebben gezien:D. Dat gaat dus allemaal lekker. 2 weken geleden was het North Sea Jazz Festival met o.a. STing, Stevie Wonder en Earth,Wind and Fire. Hierdoor was het hele hotel volgeboekt en heb ik gezien wat echte topdrukte inhoudt. Dat achter de rug hebbende heb ik afgelopen weekend weer een super druk weekend gehad vanwege een bruiloft die in het hotel plaatsvond. Heb zelfs in het hotel overnacht dus weet nu ook hoe de bedden slapen (was echt heerlijk om weer eens in een kamer van 21 graden celsius te kunnen slapen). Verder heb ik bezoek gehad van mijn stagebegeleider van school en heb zelfs nog een avondje gerelaxt bij zijn hotel. Was erg leuk allemaal, maar heb natuurlijk ook nog veel meer leuke dingen gedaan daarbuiten. Uiteraard weer de nodige feestjes bijgewoond (met de daarbijbehorende drankjes:P) en heb ook nog een aantal strandjes bezocht. Zo ben ik naar Cas Abou geweest, dit strand staat in de top 10 van mooiste stranden ter wereld en nog een aantal andere stranden. Verder heb ik nog een aantal keer gegolfd bij mijn hotel (het blijft ook echt een super baan dus voor de golfers onder ons, dat is al een reden om naar Curacao te komen). Heb ook nog een keer gewakeboard met 2 collega's en 2 huisgenootjes wat ook weer gezellig was. Verder heb ik nu ook een voetbalclub gevonden waar ik 2x per week mee kan trainen en een wedstrijd kan voetballen (als ik niet hoef te werken) dus zo kan ik toch een beetje ballen hiero (we trainen trouwens in het nationale stadion van Curacao). Zoals je kan lezen maak ik veel leuke dingen mee, maar helaas ook wat mindere. Orkaan Irene, die Amerika zolang in de ban hield, is even langs geweest (of tenminste een zijtak daarvan) waardoor we hevige wateroverlast hebben gehad. Gevolg was veel puin op de weg wat leidde tot mijn 2e lekke band (kom dalijk nog als een expert in banden vervangen terug). Die lekke band was een beetje jammer, aangezien mijn reserveband ook lek bleek te zijn. Dit resulteerde in de auto verder rijdend op 3 goede banden en een klapband, niet ideaal dus. Anyway dat is allemaal goedgekomen en daar zul je me ook verder niet meer over horen. Om het positief af te sluiten, ik heb een reservering gemaakt voor mam en tante Lilian zodat die 10 daagjes langs kunnen komen. Lijkt me al super gezellig en heb al zoveel overuren gewerkt de afgelopen weken dat ik waarswchijnlijk een week vrij kan nemen. Verder heb ik nu voor 90% zeker een reismaatje naar Miami gevonden dus nu wordt het nog een datumpje prikken en dan is dat doel ook gerealiseerd. Je leest het al, ik ben echt aan het afzien hier:P. Nee ik geniet van elk moment en daardoor heb ik niet eens in de gaten dat ik al bijna op de helft van mijn stage zit. Zo nu heb ik jullei weer even op de hoogte gesteld en is het tijd om te gaan eten. Vanavond weer lekker potje voetballen en dan bijkomen van een lang weekend. Groetjes aan iedereen en tot spreeks

  • 12 September 2011 - 22:41

    Pap En Mam:

    He Kevin, super gezellig daar geniet er elke dag van, je bent al op de helft zo vlug gaat de tijd.
    groetjes en een dikke kus.

  • 13 September 2011 - 07:08

    Tante Lilian:

    Ha die Kevin,

    Nou ik zie het wel jij weet al de mooiste plekjes op Curacao te vinden dus jullie mam en ik dadelijk ook.Wij hebben er al heel veel zin in en zijn ons hier al aan het voorbereiden dus dat gaat gezellig worden.
    Groetjes Tante Lilian en Ome Frans en tot gauw. XX

  • 13 September 2011 - 11:23

    Wieza:

    Ha Kevin
    Fijn weer van je te horen. En gelukkig nog net zo enthousiast! Ga door met genieten. Have fun.
    Groetjes John en Wieza

  • 13 September 2011 - 15:13

    Oma En Opa:

    wij horen het wel je maakt het goed dat is fijn alles mee maken wat je kunt daar leer je alleen van .met ons gaat alles goed nog een week en zitten aan het grote feest hoop dat alles goed gaat jammer dat je er niet bij kunt zijn. groetjes en tot ziens oma en opa.

  • 15 September 2011 - 11:53

    Denise:

    Heey kevin!

    Je link naar je verslag staat in mijn lijstje met links waar elke dag heen ga! Leuk om weer een verhaal te lezen van je! en wat fijn dat je t zo naar je zin hebt en veel leert. Zo hoort nou een stage te zijn.

    Heavy zeg van die orkaan en toch ook weer een geluk dat het bij jou wel meeviel!

    Ik had vorige week woensdag een autoje gekocht (een ford ka) zag er prachtig uit helemaal trots. Tot dat ik zondag er een vriend naar liet kijken! Bleek dat ie volgend jaar niet door de keuring heen zou komen zoveel verborgen schade en mankementen zaten eraan.. ook de binnenkant viel uit elkaar.. Maandag terug gegaan met me vader(naar vleuten, had het gekocht bij een autobedrijf) Ja hoor bla bla bla ik had het kapot gemaakt en het was de fout van de apk keurder en weet ik t, uiteindelijk terug naar de apk keurder die mij me geld terug gaf en die het verder afhandelde.. Eind goed al goed, helaas geen autotje meer.

    Maar als ik een lekke band heb weet ik bij wie ik moet wezen he! haha

    Op school gaat t wel goed, helaas weer zo flut stage...

    Maar dat gaat idd snel zeg de tijd. Op de helft alweer joh! Nou dat word afzien voor je als je weer naar nl komt kwa weer, tis hier echt bagger..

    Succes de komende tijd weer! En ik lees je verslag wel weer binnenkort..

    xxxx Denise

  • 16 September 2011 - 14:25

    Oom Harry+Tante Mimi:

    Hallo Kevin, geluksvogel van een achterneefje van me. Jij in die mooie oude kolonie van ons in het verre Curacao; jij hebt het wel heel erg slecht getroffen met je stage. wat heet! En wanneer verwacht je ons om eens wat foto's van die prachtige natuur te mogen maken?

  • 26 September 2011 - 16:55

    Tante Maria :

    Hoi Kevin,

    Wat leuk dat het daar goed gaat en dat iedereen zo enthousiast over je is. Ga zo door en vooral, geniet ervan.
    Groetjes Tante Maria, Ome Toine, Iris en Tim

  • 02 Oktober 2011 - 09:50

    Dag Kevin,:

    Voor het eerst lange tijd alleen weg uit je vertrouwde t(huis), maar wel op een prachtig tropisch eiland.
    Wanneer ik jouw verslagen lees dan geeft het mij een rustig en alles is onder controle gevoel, met andere woorden, je hebt het uitstekend naar je zin, maar naast de vele (ont)spannende momenten neem je ook je verantwoordelijkheden naar het Hotel en je School(opleiding).
    Zorg echter wel dat wanneer je in januari 2012 afscheid neemt van inmiddels jouw Curacao, je van de hotelmanager een welgemeende handdruk krijgt met de mededeling, Kevin,collega kom zeker nog eens op bezoek, je bent van harte welkom.
    Tijdens jouw stage heb je en zul je nog vele gezellige (feestjes), vervelende (band verwisselen van je eerste zelf gekochte limosine), gevaarlijke (diepzee duiken), spannende (zwemmen met reuze schildpadden) en sportieve ( een partijtje golf spelen op een van de mooiste golfresorts ter wereld) momenten gaan ervaren.
    Lieve Kevin, iedere keer opnieuw verras en verbaas ik me over jouw enthousiaste en gemotiveerde houding t.o.v. alles en iedereen.
    Elke dag hou en mis ik je een beetje meer, zoals die periode van opgroeiende oudste zoon tot volwassen, knappe en intelligente jonge man.
    Hierbij een aai door je mooie haren, vergeet me niet.
    Pa.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bon Bini Curacao

..

Recente Reisverslagen:

11 December 2011

Nog maar een maandje!!

07 November 2011

En weer een maandje voorbij

15 Oktober 2011

De familie zou komen, was er en is weer vertokken

03 Oktober 2011

We zijn over de helft!

12 September 2011

Weer een teken van leven
Kevin

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 36830

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken Zuid-Amerika en Oceanië

19 Juni 2011 - 12 Januari 2012

Bon Bini Curacao

Landen bezocht: