Nieuwe functie en daarbij horende voordelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu Nieuwe functie en daarbij horende voordelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

Nieuwe functie en daarbij horende voordelen

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

08 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo daar ben ik weer met een nieuw berichtje uit Curacao. Heb al weer veel meegemaakt sinds mijn laatste bericht dus kan weer wat nieuwe ervaringen met jullie delen. Heb weer een aantal nieuwe discotheken/ barren en strandjes ontdekt, waaronder eentje waar een antilliaans bandje live liedjes speelt/zingt en dan hoor je ineens Guus Meeuwis met een Antilliaans accent, best grappig. Twee weken geleden ook John van de Heuvel in het hotel gehad (dat is die kale misdaadverslaggever die volgens mij ook wel eens bij RTL Boulevard zit;)). Heb nu eindelijk mijn eigen codes voor de computers op het werk dus dan alles zelf doen. Heb anderhalve week geleden ook dagje vrijwilligerswerk gedaan voor het Hyatt. Ging met aantal collega's een basisschool opknappen waar al 10 jaar niks meer aan was gedaan. Heb geschilderd en gepoetst en moet zeggen het verschil was wel duidelijk zichtbaar. Hoop dat de kinderen er blij mee zijn. Ben nu ook sinds 2 weken Concierge in het hotel, wat niet inhoudt dat ik lampen vervang ofzo, maar dat ik reserveringen maak voor restaurants, info over het eiland geef en routebeschrijvingen naar van allerlei plaatsen. Ook komen mensen naar mij met problemen/vragen/klachten waar ik ze dan mee moet helpen. Is weer iets heel anders dan Bell man, maar zeker wel uitdagend en leer er vele van. Omdat ik ook de nodige kennis van het eiland moet hebben en dat niet meevalt als je er pas een aantal weken zit heb ik ook 2 tours gratis mogen doen (mooi op kosten van het hotel 2 dagen Curacao en omgeving verkent:)). De eerste tour was een jeep tour over het eiland waar we naar een vleermuisgrot gingen, 1 natuurpark bezochten en gingen snorkelen op een van de mooiere stranden van het eiland. Was echt super leuk en leerzaam dagje, maar de volgende dag werd nog beter. Ben die dag naar Klein Curacao geweest (klein, onbewoond eilandje ten oosten van Curacao met alleen maar witte stranden, paar hutjes om in de schaduw te zitten, oude vuurtoren en 2 scheepswrakken). Heb daar foto's van, ben ook naar de top van de vuurtoren geklommen en heb daar paar mooie foto's/filmpjes gemaakt. Verder heb ik daar gesnorkeld en speciaal daarvoor had ik een onderwatercamera gekocht. Heb daar een stuk of 6 schildpadden gezien en aangeraakt en er foto's van kunnen maken (zittene cht hele mooie tussen, maar kan ze helaas niet digitaal zetten dus die zien jullie pas in Januari;)). We gingen met een Catamaran en had ontbijt en lunch op de boot. Verder was er ook een bar aan boord waar je onbeperkt gebruik van kon maken dus dat was echt top. Op de terugweg naar Curacao waren we echt geluksvogels aangezien een groep van tussen de 40 en 50 dolfijnen besloot een bezoekje te brengen aan onze boot (de kapitein zei dat zo'n grote groep erg zeldzaam is om te zien, want meestal zien ze er maar een paar). Was dus echt tof en maakte de dag helemaal perfect. Verder uiteraard weer een aantal feestjes bezocht en natuurlijk hard gewerkt (vooral afgelopen weekend was erg druk). Heb ook al mijn eerste lekke band gehad (en zelf verwisseld) dus dat weet ik nu ook hoe dat moet. Afgelopen week hadden we een aantal avonden wat minder weer, vooral harde wind met af en toe een buitje en voor de kust hadden we een aantal flinke onweersbuien, maar die zijn gelukkig nooit bij ons aangekomen. Reden voor het mindere weer was een tropische depressie/storm boven St. Maarten en wij hadden daar de naweeën van. Gelukkig was het overdag wel mooi weer dus echt hinder heb ik er bijna niet van gehad. Vandaag was ik gelukkig weer een dagje vrij dus ben voor het eerst naar een kapper geweest hier (wel een Nederlandse, want weet niet wat die Antilliaanse kappers met Nederlands haar doen) en dat is goed bevallen (maar het is niet zo goed als hoe jij het doet Rachelle;)). Ben vanmiddag ook weer eens gaan golfen bij het Hyatt met mijn trouwe compagnon. Oh ja ben vorige week ook al naar een andere golfbaan geweest om te golfen, maar ik merk toch wel dat die van mijn hotel echt vele malen beter (en duurder) is. Maargoed allebei de banen waren leuk en uitdagend dus ik heb me prima vermaakt. Verder wordt het komende week weer werken en woensdag komt mijn stagebegleider van school een bezoekje brengen aan mij terwijl ik aan het werken ben (dus eindelijk weer een bekend gezicht hier). Bedankt allemaal voor de leuke reacties, zo houden jullie mij ook een beetje op de hoogte hoe het bij jullie is en we houden contact. Groetjes vanuit het warme en zonnige Curacao en tot spreeks.

  • 09 Augustus 2011 - 07:30

    Tante Lilian:

    Ha die Kevin, Zo zie je toch nog even tijd kunnen maken om ons van al je nieuwe ervaringen weer op de hoogte te brengen. Weer heel wat gezien en mee gemaakt wel fijn om te weten als we komen dat we een eigen reisleider hebben want je weet intussen zoveel van het eiland.
    Groetjes uit een nat Geldrop en tot ziens

  • 09 Augustus 2011 - 19:58

    Mam:

    He Kevin, jammer dat ik je niet te spreken krijg probeer het elke dag maar thuis zal het wel lukken, maar je verslagen mis ik niet gelukkig. Je hebt het toffe tijd daar en geniet ervan maar dat zal je zeker doen. groetjes en dikke kus Mam

  • 11 Augustus 2011 - 10:05

    Oma En Opa:

    je verslag gelezen merk wel dat het je goed maakt geweldig toch
    met ons gaat alles goed uitnodegingen verzonden aan familie en vrienden voor het feest jammer dat je er niet bij bent.gr oma en opa

  • 14 Augustus 2011 - 22:24

    Rachelle:

    hooiii kevin,
    ik zie dat alles goed gaat daar met jou.
    wel zwaar of valt het wel mee allemaal?
    je ziet en doet daar toch wel een hoop leuke dingen zeg.wel super.en ik ben blij dat ik jou haar beter doe hahaha wel anders daar bij een kapper? en is het daar duur om te gaan of valt het wel mee?
    tot het volgende verhaal en groetjes van mij en ook van martijn xx

  • 19 Augustus 2011 - 19:53

    Opa:

    zo Kevin, een heel verslag van je en erg leuk met de foto's. Doe maar goed je best dan kun je het een en ander nog eens meemaken, zoals je weet.
    Ben met de vrienden Rita en Luc uit Leuven naar Venray weest te fietsen, is daar zeer mooi en door de Peel gekomen, waar ze vroeger turf staken en die afvoerde per boot. De afgelopen weken zijn hier in Eersel de toeristendagen op 3 opeen volgende donderdagen gehouden, weer zeer druk bezocht.
    Deze week ben ik met Theo Slenders uit Bergeijk 4 dagen in Lage - Mierde weest te fietsen, zodat de medailles weer binnen zijn. Vandaag op vrijdag de 19 augustus zijn je vader en moeder met Brian bij mij op bezoek na hun vakantie in de Ardes (Spanje)
    Kevin heel veel groeten van je opa uit Eersel en het gaat je goed.

  • 25 Augustus 2011 - 19:45

    Eric Leeman:

    hoooiii kevin alls goed met je . ik zie dat het goed gaat en ik heb ook het verslag gelezen. het is daar super mooi wat ik op de foto,s zie. ok groetjes eric

  • 06 September 2011 - 15:10

    Rick:

    Jow Kevin!! Ik zal ook eens reageren :D Super vet allemaal, ben echt stik en stik jaloers!! Geniet er maar goed van want voor je het weet zit je weer in de Hollandse buien! Groetjes en blijf klikken (met dat fototoestel :))

  • 07 September 2011 - 20:06

    Brian:

    Hee kev, jouw stage is in ieder geval leuker dan de mijne :P Ik moet van 07:00 tot 16:00. Mooi wit strand trouwens op de foto, denk dat je daar ook wel af en toe ligt te zonne ;) nog een fijne tijd en spreek je wel met je verjaardag.
    gr Brian

  • 08 September 2011 - 18:51

    Opa Piet:

    Hallo Kevin, toch maar weer een klein berichtje uit Eersel. Ik hoop dat je het daar ontzettend goed hebt en dat alles naar wens en studietijd je goed mag doen. Ik heb weer De Gordel in Brussel gefietst met Theo Slenders en de 2 gasten uit Kortenberg(Leuven) Rita en Luc, daar hebben wij overnacht van zaterdag op zondag, waarmee wij 6 keer de Elfstedentocht hebben gefietst.
    Wij hadden redelijk goed weer, omdat ik nu een El. Fiets heb, hebben wij die zondag 4 sept. ruim 110 km gepeddeld. Een hele mooie omgeving rondom Brussel. Op die zondag 4 sept. hadden EMK en EFC allebei hun 1e wedstrijd van de competitie gewonnen 5-0 en 1-0. prima toch niet waar. Zo maar door blijven gaan met winnen!! Kevin, ga weer afsluiten en hoop je voor jan. in Curacau te ontmoeten met je vader en moeder.
    Heel veel groeten van je opa uit Eersel en geniet van je stage!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bon Bini Curacao

..

Recente Reisverslagen:

11 December 2011

Nog maar een maandje!!

07 November 2011

En weer een maandje voorbij

15 Oktober 2011

De familie zou komen, was er en is weer vertokken

03 Oktober 2011

We zijn over de helft!

12 September 2011

Weer een teken van leven
Kevin

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 36810

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken Zuid-Amerika en Oceanië

19 Juni 2011 - 12 Januari 2012

Bon Bini Curacao

Landen bezocht: