Nu is stage echt begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu Nu is stage echt begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Timmermans - WaarBenJij.nu

Nu is stage echt begonnen!

Door: kevintimmermans

Blijf op de hoogte en volg Kevin

09 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Na de eerste 11 dagen vakantie gevierd te hebbben was het vorige week vrijdag toch echt voorbij, qua vakantie dan. Het was de eerste stagedag en egon 's middags om 13.00 met werken.Natuurlijk heel veel nieuwe collega's waar ik aan voorgesteld moest worden en een handboek van meer dan 3 cm met alle regels en beleidsvormen van het Hyatt. Werd ook meteen voorgesteld aan mijn manager/stagebegeleidster. Zij is echt super relax (2 jaar geelden afgestudeerd aan de hoge hotelschool Den Haag dus ze weet hoe het is als staigair) en is heel open naar mij toe. Grappige is wel dat wij met z'n tweeen de enige Nederlanders in het team zijn, wel zijn er nog Antillianen, Jamaicanen, Dominicanen, Filipinno's en mensen van St. Lucia (eilandja ook in de Caribben). Werd echt super goed opgevangen en de jongens waren heel open en vriendelijk. Vanwege de verschillende nationaliteiten is de taal wel Engels, maar dat is verder geen probleem. Nu jullie weten met wie ik allemaal samen werk is het ook wel handig om te weten wat ik precies doe. Ik ben de eerste 2 maanden Bell Attendant (verwelkom mensen, maak de deur open, parkeer auto's, breng gasten naar de kamer en rij met golfkarretjes gasten naar verschillende locaties op het terrein (golfclub, restaurants, duikschool etc.). Is echt leuk werk en als je beetje geluk heb krijg je nog veel fooi ook, wat ook maar goed is want het leven als student hier is niet goedkoop met al dat gefeest:P. Heb dus al 6 dagen gewerkt (was gister en eergister vrij) dus heb al klein beetje ervaring opgedaan. Eersgister ben ik helaas aan de bureaucratie ten prooi gevallen (moest naar de Immigratiedienst voor een vergunning en die laten je dan wachten om vervolgens te melden dat je maandag terug kan komen) en heb een Antilliaanse bankrekening geopend. Gelukkig ben ik 's middags gaan wakeboarden (echt super gaaf en lukte ook goed, misschien wel door mijn snowboard vakanties;)). Heb gister wel beetje spierpijn gehad, maar dat is alweer zo goed als weg. Gister lekker op het strand gechilled en verhuist naar een andere kamer (minder benauwd, groter en betere ligging in het huis). Heb ook sinds een weekje mijn eerste auto (wel gehuurd) en bevalt tot nu toe nog prima (zie foto). Natuurlijk mis ik jullie allemaal wel, maar heb echt een super leuke tijd hier. Nou ja dit was zo ongeveer wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan dus voor nu zeg ik tot laterz.

  • 09 Juli 2011 - 15:52

    Tante Lilian:

    He He eindelijk je laat weer eens van je horen. We horen af en toe wel wat van jullie mam maar blijven zo ook graag op de hoogte. Allemaal spannende verhalen maar heb je je auto gewassen of is het toch van die regenbui die ook af en toe over Curacao komt? Nou geniet nog lekker verder van je vrije tijd en van je stage wat natuurlijk toch ook wel leuk is.

    Gr. Tante Lilian (Ome Frans)

  • 09 Juli 2011 - 16:07

    Danielle Bouwmans:

    KEVINNNN!

    ik weet niet of je me nog kent,
    ik heb bij je op de basisschool gezeten op de Dommeldal, woon in de Leemkuijlen vlak bij jou, zegt het je nu iets ?

    Heeeel toevallig dat ik je tegenkwam tussen alle reisverslagen joh, ik zie dat je naar Curacao gaat, ik zal je vertellen over 1 maand en 12 dagen zit ik er ook voor 170 dagen ! haha wat toevallig !!

    waar woon je ergens ?

    Groetjes, Danielle (www.facebook.com/daantjebouwmans)

  • 09 Juli 2011 - 18:24

    Ha Kevin:

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. En ja, stage/werken, toch relaxed als het op deze manier kan! Wie wil dat niet. Ga verder met genieten!
    P.S. en Daniëlle (van de vorige reactie)........die woont tegenover ons!
    Groetjes van ons, John en Wieza

  • 09 Juli 2011 - 19:01

    Ingrid:

    Ik vroeg me al af wanneer we eens weer iets van je zouden horen... Maar das een goed teken. De vorige keer waren we te snel met je verslag lezen, toen had je pas 1 foto geupload. Ik heb ze nu allemaal bekeken en het ziet er erg prima uit. Je vermaakt je wel en de tijd vliegt voorbij. Veel plezier en we horen de volgende verhalen wel weer.

    Groetjes Ingrid en natuurlijk ook van Rob en Mara

  • 09 Juli 2011 - 22:00

    Mam:

    Dat heeft even geduurd, maar je hebt wel leuke dingen gedaan en natuurlijk gewerkt, fijn dat het goed gaat en geniet ervan, tot gauw horens. Groetjes en een dikke kus Mam en Pap

  • 10 Juli 2011 - 20:52

    Opa En Oma:

    even een berichtje :hoe maak je het alles goed hopen wij,het lijkt wel gezellig,met ons gaat alles redelijk goed.wij wensen je alle goed en tot de volgende keer.veel liefst van oma en opa.

  • 11 Juli 2011 - 02:03

    Kevin Timmermans:

    Oke allemaal, sorry voor de late reactie. Was redelijk druk afgelopen week met stage en dingen regelen dat de webblog er een beetje bij was ingeschoten. Maar alles gaat goed en heb morgen weer dagje vrij om lekker naar de immigratiedienst te gaan. Oh ja tante lilian, de auto is idd nat van de regen. Groeten allemaal

  • 15 Juli 2011 - 18:01

    OPA PIET:

    Een leuk verslag Kevin. Probeer maar zoveel mogelijk van de faciliteiten gebruik te maken, zodat je steeds goed bij de tijd bent. Wel goed op iedereen letten, en niet iedereen voor 100% vertrouwen, want dat is in die landen niet altijd waar!
    Lees mijn megegeven brief nog maar eens goed door, heel veel studie-genot en tot een volgende keer Kevin, een stevige knuffel van je opa uit Eersel. Let goed op je autorijden, groetjes Opa.

  • 19 Juli 2011 - 21:49

    Martijn:

    ey jonge geniet ervan. Ik zie dat jeh et naar je in hebt.
    Niet teveel vrouwen pakken, das niet goed voor je.
    Je moet je hoofd bij jiej stage houden haha.
    Hoor wel hoe het tot zover is gegaan.
    En zorg is voor wat meer foto's..
    Het zijn er zo weinig haha.

    Groetjes martijjn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bon Bini Curacao

..

Recente Reisverslagen:

11 December 2011

Nog maar een maandje!!

07 November 2011

En weer een maandje voorbij

15 Oktober 2011

De familie zou komen, was er en is weer vertokken

03 Oktober 2011

We zijn over de helft!

12 September 2011

Weer een teken van leven
Kevin

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 36814

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken Zuid-Amerika en Oceanië

19 Juni 2011 - 12 Januari 2012

Bon Bini Curacao

Landen bezocht: